ח"כ בוסו: "מס הסוכר יבוטל, נשקיע בהסברה"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ בוסו: "מס הסוכר יבוטל, נשקיע בהסברה"

    יו"ר ועדת הבריאות בכנסת ח"כ אוריאל בוסו מבהיר אצל איתי גדסי ב"מהדורה המרכזית": "מיסים שהוטלו על הציבור כדי לפגוע יבוטלו. לצד זאת, צריך לטפל בנושא הסוכרת, אנחנו נדאג להסברה מהותית ומודעות בנושא הזה" | האזינו

    צילום: by Yonatan Sindel/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הפרסום אמש אודות כך שדרעי מתכנן להותיר את מס הסוכר על כנו ולהוריד רק את המיסוי ממשקאות דייאט, אמר ח"כ אוריאל בוסו לאיתי גדסי ב"מהדורה המרכזית" כי "המס על השתייה המתוקה יבוטל. נקודה. זו גזירה שנעשתה ללא שום אכפתיות מהציבור. הכניסו מזה מיליארד שקל ולא עשו עם זה כלום למען הבריאות".

    "מיסים שהוטלו על הציבור כדי לפגוע יבוטלו. לצד זאת, צריך לטפל בנושא הסוכרת, אנחנו נדאג להסברה מהותית ומודעות בנושא הזה" הוסיף בוסו. "אנחנו קשובים לרופאים ולארגוני הרפואה, אנחנו לא מזלזלים בעמדתם, אנחנו נפעל בעניין, רק כמו שאמרתי המיסים שנעשו כדי לפגוע יבוטלו".

    בוסו, שמכהן גם כסגן יו"ר הכנסת התייחס לתפקיד ואמר: "ההתנהלות של נשיאות הכנסת הקודמת לא הייתה הולמת, אנחנו לא נקפח אף אחד, אבל גם נדאג שהמליאה תתנהל בצורה תקינה".

    על חוק דרעי שמקודם בכנסת אמר: "כל חברי הקואליציה חתמו על חוק דרעי. בית המשפט לא יכול להתערב במיונו שרים. הסבירות של ראש הממשלה ושל המצביעים היא תהיה הסבירות המהותית".

    האזינו לריאיון:



    0 תגובות